Nasze wartości

Barclay Simpson

Nasza kultura korporacyjna składa się z wielu składników, które odzwierciedlają specyficzne umiejętności i talenty naszych pracowników. 
W taki sam sposób, w jaki szef kuchni tworzy przepis, staraliśmy się opisać najważniejsze aspekty naszej kultury.

Nasza Misja

Dostarczamy rozwiązania, które pomagają ludziom projektować i budować bezpieczne i stabilne konstrukcje.

Nasza Wizja

Być najbardziej zaufanym i globalnym dostawcą rozwiązań konstrukcyjnych.

Nasze Wartości

Kiedy Barc Simpson zakładał Simpson Strong-Tie, zdefiniował podstawowe elementy, które przyczyniają się do sukcesu firmy i jej pracowników. Nasze wartości opierają się na tych dziewięciu zasadach określonych przez Barca:

Related Content

  1. Nasze Wartości

  2. 1. Po pierwsze - Klient!

    "Musimy stale pamiętać, że gdyby nie klienci, nie mielibyśmy pracy. Dlatego zależy nam, żeby zdobyć ich zaufanie. Zależy nam, żeby ich poznać. Chcemy, żeby czuli, że się nimi interesujemy. Sprawmy, aby czuli, że są dla nas ważni, a wtedy może się okazać, że zainteresują się nami i naszymi produktami znacznie bardziej niż przy zwykłej realizacji zamówienia. Niezależnie od tego, jakie stanowisko zajmujemy w firmie, musimy stale pamiętać o klientach, nawet jeśli nie mamy z nimi bezpośredniego kontaktu. Czego potrzebują? Jak możemy ułatwić im pracę? Jak możemy poprawić ich życie?"

    2. Długoterminowa wizja

    "Dobrzy liderzy skupiają się na długoterminowych rezultatach, a nie na krótkoterminowych korzyściach. Powinniśmy myśleć o swojej roli w firmie z perspektywy inwestora, a nie sprzedawcy. To rzadkość w dzisiejszych czasach. Długoterminowe relacje oparte są na zaufaniu i szacunku, co ma zastosowanie w codziennej pracy. Okazujmy naszym klientom i współpracownikom szacunek, zdobywajmy ich zaufanie. Bądźmy szczerzy. Nie mówmy innym tego, co chcą usłyszeć. Mówmy tak, jak jest, szczerze.”

    3. Wysoka jakość produktów

    "Dobrzy liderzy skupiają się na długoterminowych rezultatach, a nie na krótkoterminowych korzyściach. Powinniśmy myśleć o swojej roli w firmie z perspektywy inwestora, a nie sprzedawcy. To rzadkość w dzisiejszych czasach. Długoterminowe relacje oparte są na zaufaniu i szacunku, co ma zastosowanie w codziennej pracy. Okazujmy naszym klientom i współpracownikom szacunek, zdobywajmy ich zaufanie. Bądźmy szczerzy. Nie mówmy innym tego, co chcą usłyszeć. Mówmy tak, jak jest, szczerze.”

    4. Bądź liderem

    „Pozycja lidera w jakiejkolwiek dziedzinie przyciąga najlepszych ludzi, a sukces zależy właśnie od ludzi. Jeśli dążysz do sukcesu, oznacza to, że w głębi serca chcesz być częścią czegoś, co jest najlepsze. Dlatego budowanie i rozwój marki jest tak ważne. Gdy marka Waszej firmy jest liderem, ludzie będą kupować jej produkty w tej samej lub wyższej cenie i nie zaakceptują żadnego zamiennika.”

    5. Każdy jest ważny

    „Każdy w firmie jest ważny. Każdy. To kluczowe i dlatego musimy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby ludzie czuli, że są doceniani. Kultura naszej organizacji zapewnia docenianie wkładu wszystkich pracowników, niezależnie od ich stanowiska. Nie ma tu VIP-ów i zastrzeżonych miejsc parkingowych. Zawsze zwracamy się do siebie po imieniu. Nikt nie jest tu panem lub panią. Wszyscy pracujemy razem i dążymy do realizacji wspólnych celów. Polegamy na sobie i mamy do siebie szacunek.”

    6. Wspieraj wzrost

    „Gdy ktoś dołącza do naszej firmy, nie przychodzi tu na chwilę. Chce się rozwijać i zbudować karierę. Gdy zatrudniamy nową osobę, mówimy jej, że będziemy informować ją o pojawiających się możliwościach awansu i umożliwimy ubieganie się o niego. Ludzie pracują efektywniej i są zdecydowanie bardziej zaangażowani, gdy praca daje im radość i satysfakcję. Dobra firma to taka, do której z przyjemnością przychodzi się do pracy, w której widzimy swoją przyszłość i wiemy, że nasza ciężka praca będzie doceniona. To miejsce, które zachęca do rozwoju, szukania pozytywnych aspektów w codziennych wyzwaniach i znajdywania nowych możliwości na drodze do osiągnięcia sukcesu. Jeśli chcemy, żeby ktoś dał z siebie wszystko, powinniśmy to doceniać i nagradzać - to bezpośrednia zależność. Każdy pracownik firmy może zarobić więcej, jeśli firma zarabia więcej.”

    7. Bądź innowacyjny

    „Wielkie firmy zbudowane są na kreatywnych pomysłach pochodzących od utalentowanych pracowników. Trzeba jednak być gotowym na podjęcie ryzyka. Oczywiście, wszyscy popełniamy błędy. Sam je popełniałem. Każdy, kto chce być innowacyjny, popełnia błędy. To naturalne. Nie rezygnujmy z innowacyjności w swojej pracy, eksplorujmy, badajmy nowe możliwości. Nie działajmy zachowawczo, ryzykujmy. Bądźmy kreatywni, a będziemy inspirować siebie samych i innych do szukania nowych rozwiązań.”

    8. Dziel się i troszcz o innych

    „Mamy ogromne szczęście. Niezależnie od sytuacji osobistej każdego z nas, wiemy że na świecie jest wiele osób, które nigdy nie miały takich możliwości jak my. Naszym obowiązkiem jest więc pomaganie i wspieranie innych. Wszyscy jesteśmy w pewien sposób ze sobą powiązani i stanowimy część większej społeczności. Każdy z nas może zrobić coś dobrego na miarę swoich możliwości. To nie muszą być wielkie rzeczy – nie wszyscy dysponują dużymi środkami finansowymi, ale każdy może coś zrobić i dać od siebie. Każdego dnia szukajmy sposobów na to, aby odwdzięczyć się za to, co mamy. Pomóżmy sąsiadowi, znajdźmy czas dla innych, zróbmy coś dobrego.”

    9. Bądź skromny, baw się dobrze

    „Droga do osiągnięcia sukcesu wymaga ciężkiej pracy, ale może też być bardzo przyjemna. Nasze nastawienie do pracy ma ogromne znaczenie. To jedna z zasad, według których starałem się postępować. Nie traktujmy siebie zbyt poważnie. Nie oznacza to, że nie powinniśmy czuć się ważni i starać się robić ważne rzeczy, ale nie pozwólmy, aby nasze ego stanęło nam na drodze. Skupmy się na robieniu tego, co ma dla nas znaczenie i zapomnijmy o innych rzeczach, na które nie mamy wpływu. Bądźmy produktywni i cieszmy się pracą, niech sprawia nam przyjemność. Wielkie firmy tworzą wspaniali ludzie. Kiedy zaczynałem ten biznes, uznałem, że nie jestem geniuszem i wiedziałem, że muszę zatrudnić najlepszych ludzi i sprawić, żeby chcieli zostać i pomóc mi rozwijać firmę.”

Contact

Simpson Strong-Tie Polska

Simpson Strong-Tie Etanco P.S.A.

ul. Karczunkowska 42
02-871 Warszawa
Polska